• سبد کالای شما خالی می باشد.
نام کالا تعداد قیمت
جمع: تومان

قوانین و مقررات خرید

ثبت سفارش:

 پذیرش سفارشات فقط به صورت اینترنتی بوده و گرفتن سفارش به صورت تلفنی. حضوری و .... انجام نمی‌شود.

هر مشتری می‌تواند با انتخاب نوع محصول . تعداد و اضافه کردن آن به سبد خرید.ثبت سفارش خود را انجام دهد.

پس از ثبت سفارش مشتری کد رهگیری سفارش خود را دریافت خواهد کرد.

نحوه ارسال:

ارسال درسطح شهر اصفهان, شهرک صنعتی دولت آباد و امیر کبیر توسط پیک موتوری و بصورت پس کرایه انجام می‌شود.

در سایر نقاط کشور با توجه به انتخاب مشتری سفارش ارسال خواهد شد.   

مشتری میتواند نحوه ارسال دیگری را با قبول مسئولیت آن در قسمت توضیحات سفارش پیشنهاد دهد که در صورت امکان انجام طبق پیشنهاد عمل خواهد شد.

خساراتی که ممکن است مشتریان بر اثر تاخیر در دریافت سفارش متحمل شوند بر عهده این فروشگاه نبوده و فروشگاه تنها مسئولیت ارسال اجناس و ارسال اطلاعات مربوط به آن برای شما را دارد.

کالای ارسالی توسط شرکت پست و شرکت تیپاکس معادل قیمت فروش (جمع فاکتور)  بیمه می‌شود ولی سقف بیمه کالای ارسالی توسط باربری, اتوبوس و ... مطابق با قوانین مربوط به این شرکتها بوده و امکان بیمه کالا تا ارزش واقعی امکان پذیر نمی‌باشد و فروشگاه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

ورود اطلاعات و ثبت سفارش:

جهت جلو گیری از ایجاد هرگونه مشکل در ارسال کالا. مشتری می بایست اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق وارد نماید.بدیهی است در صورت عدم رعایت این موارد فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

فروشگاه آقای پیچ موظف به حفظ اطلاعات مشتریان می باشد و اطلاعات نزد این فروشگاد محفوظ می باشد.  

پرداخت هزینه:

پرداخت هزینه  از طریق درگاه اینترنتی فروشگاه  انجام می‌شود.

تکمیل سفارش:

پس از  واریز وجه,  سفارش تکمیل خواهد شد.

پس از تکمیل سفارش کد رهگیری از طریق سیستم پیام رسان فروشگاه برای مشتری ارسال خواهد شد.

جهت دریافت کد رهگیری مشتری باید دریافت پیامهای خدماتی را برای موبایل خود فعال کرده باشد.

ارسال کالا:

ارسال کالا در شرایط عادی حد اکثر 24 ساعت کاری بعد از تکمیل سفارش انجام می‌شود.

مبلغ پرداختی تحت عنوان هزینه ارسال توسط مشتری شامل بسته بندی, پیک درون شهری شهر مبدا و کرایه حمل تا شهر مقصد است و کرایه انبار مقصد و پیک داخلی شهر مقصد را شامل نمی‌شود.

در صورتی که هزینه ارسال بیشتر از هزینه اعلامی باشد فروشگاه حق دریافت مبلغ اضافه را ندارد.

پس از ارسال کالا, اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه ارسال و چگونگی پیگیری آن از طریق سیستم پیام رسان فروشگاه به مشتری انجام خواهد شد .

پیگیری سفارش:

مشتری میتواند پس از ورود به پروفایل شخصی خود و با استفاده از کد رهگیری مراحل انجام سفارش خود را پیگیری نماید. 

برگشت کالا:

در صورت ارسال اشتباه قطعات سفارش داده شده یا معیوب بودن آنها در صورت اعلام به فروشگاه حداکثر تا 72 ساعت کاری پس از دریافت سفارش, کلیه هزینه های برگشت, تعویض و ارسال مجدد در کوتاه ترین زمان ممکن به عهده فروشگاه می‌باشد.  در غیر این صورت مسئولیتی متوجه  فروشگاه نیست.

کنسل کردن سفارش:

پس از واریز وجه امکان لغو سفارش با تایید بخش فروش انجام می‌شود .در صورت تایید لغو سفارش مبلغ واریزی پس ازکسر هزینه های صورت گرفته حد اکثر پس از 24 ساعت کاری فقط به حساب شخصی که سفارش را انجام داده است واریز خواهد شد( واریز به حساب اشخاص دیگر امکان پذیر نمی‌باشد).

سایر موارد:

کارکنان این فروشگاه نهایت سعی و تلاش خود را جهت ارسال قطعات سالم و به تعداد صحصح می‌نماید با این وجود تعداد قطعات ارسالی و یا خرابی آنها برای قطعات کوچک (مانند واشر 2) دارای خطای 4 درصدی می‌باشد. در صورتی که خطا بیش از مقدار اعلام شده باشد فروشگاه موظف به جبران اشتباه خود بوده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه می‌باشد. باید توجه داشت که اطلاع رسانی توسط خریدار باید حداکثر تا 72 ساعت کاری پس از دریافت سفارش انجام شود.

قطعات ارسالی با مشخصات فنی یکسان (مانند مهره M10 گالوانیزه) الزاما یکنواخت نبوده و ممکن است از نظر شرکت سازنده, نوع آبکاری و ... متفاوت باشند.

به دلایل مختلف ممکن است موجودی فروشگاه کمتر از موجودی ثبت شده بر روی سایت باشد. در صورتی که این اختلاف کمتر از 10 درصد کل سفارش باشد، فروشگاه می‌تواند نسبت به عودت وجه یا جایگزین کردن با سایر اقلام سفارش اقدام نماید. در سایر موارد این کار با هماهنگی خریدار قابل انجام است.

اشتباه در قیمت گذاری در صورتی که در مقایسه قیمت فروشگاه و قیمت بازار کاملا مشخص باشد (مانند قیمت 100 تومان به جای 1000 تومان) قابل برگشت است و حقی برای خریدار ایجاد نمی‌کند.

برای استفاده صحیح از قطعات اطلاعات استاندارد باید مورد استفاده قرار گیرد و اعداد قید شده در نقشه های سایت به علت مشکلات خاص ( عدم تلرانس گذاری و ... ) نباید مبنای طراحی نهایی باشد.

در صورت نقص ظاهری بسته بندی یا باز شدن آن حین ارسال خریدار باید از تحویل گرفتن بسته خودداری و تقاضای مرجوع شدن آن را بدهد تا امکان پیگیری از طرف فروشگاه وجود داشته باشد.